Aimo Park Finland tuottamaan asiakaslähtöistä pysäköintiä Helsingin satamissa

30.07.2020
Uutiset

Helsingin Satama kehittää pysäköintitoimintaansa vastaamaan entistä paremmin laivamatkustajien tarpeita ja valitsi Aimo Park Finland Oy:n uudeksi pysäköintitoiminnasta vastaavaksi kumppanikseen elokuusta 2020 alkaen. 

Matkustajien muuttuneet pysäköintipalvelujen tarpeet sekä digitalisaation tuomat uudet mahdollisuudet ovat tärkeimmät syyt sataman pysäköintipalvelujen uudistamiseen. 
–  Erinomaiseen matkustajakokemukseen kuuluu joustavuus ja sujuvuus koko matkaketjussa. Pysäköinti on yksi tärkeä osa miellyttävää matkustusta, kertoo Helsingin Sataman matkustajaliiketoiminnan kehityspäällikkö Marika Pauli.

Aimo Park Finlandin logo

Aimo Park Finlandin pysäköintioperoinnin kokonaisuuteen sisältyvät sekä sataman ulkopysäköintialueiden että Länsisatamaan tulevan uuden pysäköintihallin pysäköintijärjestelmät, pysäköintiautomaatit ja integroinnit sataman järjestelmiin sekä luonnollisesti pysäköintipalveluiden tuottaminen ja niiden valvonta sekä monipuoliset maksutavat, mukaan lukien mobiilimaksaminen. 

–  Pysäköinti kuten muutkin lisäpalvelumme vaativat jatkuvaa palveluiden kehitystyötä. Aimo Parkilla ja satamalla on samankaltainen käsitys tuotekehityksestä ja tahtotila, joka lähtee asiakkaiden tarpeista, Pauli kertoo valinnan perusteista. 
–  Kehitystyömme vie kohti moderneja digitaalisia pysäköintipalveluja. Niihin kuuluvat tulevaisuudessa mm. mahdollisuus varata ja maksaa pysäköintipaikka laivarannasta etukäteen. Uudenlaiset liikenteenohjaus- ja maksujärjestelmät tähtäävät siihen, että matkustajille on tarjolla sujuva matkakokemus. 

Aimo Park Finland Oy on Suomen johtava pysäköintialan yritys, joka tarjoaa laadukkaita, asiakkaiden tarpeisiin räätälöityjä pysäköintipalveluja.

Lisätietoja: 
Helsingin Satama Oy:n mediadesk
sähköposti: mediadesk(at)portofhelsinki.fi 
puhelin virka-aikaan: 040 5065280