Viking Line saa käyttöön uudet palvelutiskit

03.01.2017
Uutiset

Katajanokan matkustajapaviljongin muutostyöt etenevät II-vaiheeseen

Viking Linen asiakastiski Katajanokan terminaalissa

Katajanokan matkustajapaviljongin sisääntuloaulan remontti etenee suunnitellusti ja ensimmäinen vaihe valmistuu 3.1.2017. Sen myötä Viking Line saa käyttöönsä uudet, toimivat ja tyylikkäät asiakaspalvelutiskit.

Seuraavaksi muutostyöt jatkuvat aulan meren puoleisella osalla, johon avataan matkustajille entistä avarammat odotustilat. Otto-automaatti ja valuutta-automaatti siirretään uusille paikoille ensimmäisessä kerroksessa 5.1., mistä saattaa aiheutua matkustajille lyhyen aikaa haittaa.

Tilojen avartaminen ja selkiyttäminen on jaettu neljään työvaiheeseen, jotta matkustajia voidaan palvella myös muutostöiden aikana. Toinen vaihe valmistuu maaliskuun puoliväliin mennessä ja kokonaisuudessaan muutokset saadaan päätökseen ensi kevään aikana.

Lisätietoja:

Matkustajaliikennepäällikkö Arto Satuli, Helsingin Satama Oy
puh. 09 310 33841
arto.satuli(at)portofhelsinki.fi

Rakentamispäällikkö Pekka Haikonen, Helsingin Satama Oy
puh. 09 310 33533
pekka.haikonen(at)portofhelsinki.fi

Lue tiedote muutostöiden alkamisesta