Kiinteistöalan ammattilainen

Länsiterminaali 2

Helsingin satama on Suomen ulkomaankaupan ja matkustajaliikenteen pääsatama. Satama palvelee Helsingin seudun ja koko maan elinkeinoelämää ja hyvinvointia. Helsingin Satama Oy johtaa ja kehittää satamatoimintaa yhteistyössä toimijoiden kanssa sekä tuottaa kokonaisuutta tukevia palveluita. Helsingin Satama Oy on Helsingin kaupungin omistama osakeyhtiö. Vuonna 2019 Helsingin Sataman liikevaihdon ennustetaan olevan noin 96 MEUR ja henkilöstön määrän n. 90. Tavoitteenamme on olla maailman toimivin satama. Luomme liikkuvuutta ja arvoa. Kestävästi. Tuloksellisuus, vastuullisuus ja yhteistyö ohjaavat kaikkea toimintaamme. www.portofhelsinki.fi

Haemme

kiinteistöalan ammattilaista

rakentamaan Helsingin Satamasta maailman toimivinta satamaa ja huolehtimaan toimitilojemme ja maa-alueidemme vuokrauksesta sekä vuokralaistemme asiakastyytyväisyydestä. Olet keskeisessä roolissa Helsingin Sataman matkustajaliiketoimintayksikön kiinteistöpäällikön tiimissä.

Vastaat terminaalirakennuksissamme vuokralaistyytyväisyydestä, toimitilojen, maa-alueiden sekä pysäköinnin vuokrauksesta. Vuokraustoimintaan kuuluu tilojen markkinointi ja sopimusneuvottelut, vuokralaisyhteistyö sekä vuokratilojen kehittäminen.

Ohjaat ja kehität palveluverkostoja sekä organisoit yhdessä kiinteistöpäällikön ja liiketoiminnan kehitystiimin kanssa kiinteistöprojekteja ja avustat investointihankkeista.

Vuokralaistyytyväisyydestä huolehdit yhdessä kiinteistö- ja liikennepäällikön kanssa.

Laajaan ja mielenkiintoiseen toimenkuvaasi kuuluu myös vuokrareskontran ohjaus ja talousraportointia, asiakirjojen laatimista ja hallinnointia.

Tehtävässäsi menestyminen edellyttää hyvää organisointikykyä, tulos- ja kustannustietoista sekä asiakaslähtöistä ajattelutapaa. Olet oma-aloitteinen, aikaansaava, järjestelmällisen tarkka ja osaat priorisoida ja aikatauluttaa työtehtäviä kiireessäkin. Olet sosiaalinen ja tiimityöskentely on sinulle mieluisaa.

Sinua kiinnostaa kehittäminen ja haluat oppia uutta. Tämä näkyy niin, että pyrit jatkuvasti tekemään asioita paremmin ja löydät uusia kehitysideoita, joita viet rohkeasti eteenpäin tiimissämme. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistöille lisäarvoa.

Odotamme hakijalta toimenkuvan mukaisten tehtävien hoitamisen edellyttämää ammattitaitoa ja kokemusta sekä mielellään kiinteistökauppaan tai vuokraukseen liittyvää tutkintoa (LKV,VuT). Kiinteistöautomaatio –ja ohjausjärjestelmien kanssa työskentely on sinulle tuttua, hallitset office -ohjelmat ja olet kiinnostunut oppimaan uusia sovelluksia. Tehtävässä tarvitaan myös hyvää englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa ja vähintään B-ajokortin.

Tarjoamme sinulle työpaikan kotimaisessa, arvostetussa yrityksessä, joustavat työajat, ammattitaitoisen ja motivoituneen työyhteisön, oman esimiehen tuen sekä monipuolisen tehtäväkentän, jossa pääset vaikuttamaan merkittävästi Helsingin Sataman palveluiden kehittämiseen ja pääset kehittymään myös itse.

Työpisteesi tulee sijaitsemaan Eteläsatamassa, aivan Helsingin ydinkeskustan tuntumassa, mutta toiminta-alueesi kattaa Katajanokan, Hernesaaren sekä Etelä-, Länsi- sekä Vuosaaren satamat.

Lähetä meille hakemuksesi, referenssit ja cv:si palkkatoivomuksineen 27.9.2019 mennessä sivun alalaidan linkin kautta. Haun seuraava vaihe on videohaastattelu. Hae paikkaa pian, käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Lisätietoa tehtävästä antaa arkisin kiinteistöpäällikkö Joni Nyholm klo 8-16 puh. 040 620 6647.

Hae tästä