Pysäköintimaksun palautus häiriötilanteessa

 

English

For English Parking Fee’s Refunds in Fault Situation, click here

Törmäsitkö häiriötilanteeseen maksaessasi pysäköintiä Helsingin Sataman pysäköintialueella? Saitko pysäköintiautomaatista "Oston peruutus / Pyydä palautusta" -kuitin? Ole ystävällinen ja täytä lomake, niin pysäköinninvalvontamme käsittelee maksun palautuksen mahdollisimman pian.

Täyttäkää lomakkeen tiedot huolellisesti, jotta virheellinen pysäköintimaksu voidaan palauttaa. Pankki ei välitä maksumääräyksiä, joissa on puutteelliset tiedot.

Maksun saaja

Pankin tiedot

Lisätietoja

Liitä tässä mukaan "Oston peruutus / Pyydä palautusta" –kuitin skannattu kuva tai valokuva sekä muut kuitit.
Kenttään on mahdollista ladata rajoittamaton määrä tiedostoja.
100 MB rajoitus.
Sallitut tiedostotyypit: txt rtf pdf doc docx ppt pptx odp xls xlsx ods jpg png gif.

Lähettäessäni kaavakkeen olen tutustunut Helsingin Satama Oy:n tietosuojakäytäntöihin ja hyväksyn, että Helsingin Satama käyttää tietojani pysäköintimaksujen käsittelyn yhteydessä. Tiedot sijaitsevat Suomessa ja niitä säilytetään korkeintaan 6 kuukautta.

Halutessanne voitte vaihtoehtoisesti tulostaa palautuslomakkeen täältä ja lähettää sen postitse täytettynä ja "Oston peruutus / Pyydä palautusta" -kuitin kanssa (alkuperäinen kuitti, kuitin skannattu kuva tai valokuva kuitista) osoitteeseen:

Helsingin Satama Oy
Pysäköinninvalvonta
PL 197
00141 HELSINKI

KIITOS!